Whole World Around
詞/曲/編曲 Daniel Powter

Life's been good, I can't complain so far
生活一直都很好,我不能再抱怨什麼
Designer clothes, expensive caviar
設計師名牌服裝,昂貴的魚子醬
And gated homes to keep the wolves at bay
還有舒適的房子,可以阻擋醜惡事物
Tinted glass to hide my guilt and shame
暗色的玻璃,隱藏我的罪過與慚愧
 
 
Neon signs and vagrants at the door
霓虹的招牌,門前游蕩的乞丐
Broken values, needles, liquor stores
破壞的價值觀,毒蟲,賣酒的商店
And won't somebody help me to believe

沒人可以幫我相信
Help me to deny the things I see
讓我否認眼前發生的一切
 
 
Now whatever comes your way,
現在無論你面對什麼
Sometimes you win, sometimes you lose.
時而成功,時而失敗
When it all comes down you make it through.
當一切發生時你都能坦然面對 
 

You got the whole world around
你擁有了全世界
You got the whole world around
你已經擁有這全世界的美好
 
 
Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我不要怨天尤人
"0pen up your heart and let me in"
敞開你的心房,讓我一探究竟
 
 
I've tried as far as enough to lead my arm in minds
我努力的做事直到自己精神振作
Receives every words I know still were saying in the skies
聽到的每句話也只不過是過眼雲煙
Take me, wake me , push me down,
抓住我,叫醒我,推我一把,
as long as I'm understood
只要你們能理解我怎麼都行。
Like a soldier's view
就像一個戰士
From the bomb to the tomb
從戰場到墳墓
The towers I forget ever knew
記不起曾經到達過碉堡 
 


Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我不要怨天尤人
0pen up your heart and let me in
敞開你的心房,讓我一探究竟
 
 
You got the whole world around
你擁有了全世界
You got the whole world around
你已經擁有了全世界
Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我不要怨天尤人
0pen up your heart and let me in
敞開你的心房,讓我住進去吧
You got the whole world around
你擁有了全世界
You got the whole world around
你已經擁有這全世界
You got the whole world around
全世界圍繞著你為中心
You got the whole world around
你已經擁有這全世界的美好

arrow
arrow
    全站熱搜

    mio26 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()